Dying Light: Season Pass
Ta dig utanför Harran för mer skoj! Skaffa dig säsongspasset och det fjärde innehållssläppet – Dying Light: The Following – helt gratis (när det släpps). I denna historiebaserade expansion lämnar du staden och utforskar en farlig landsbygd, smockfull med mystiska typer, dödliga nya vapen och oväntade uppdrag. Sätt dig i en dirt buggy, få däcken nedsmorda med zombieblod, och upplev Dying Light’s kreativa brutalitet i hög växel. Dessutom kan du få de tre säsongspass-DLC-paketen nu. Testa din förmåga till max i de exklusiva Cuisine & Cargo-utmaningsuppdragen, lägg händerna på ytterligare vapen och skins och delta i The Bozak Horde - en tävlingsspelläge för bara de bästa överlevarna.