Dying Light – L4D2 Bill och Gnome Chompski-paket
Det här Bill och Gnome Chompski. Har du träffat dem tidigare? Det är bara bra, för nu kommer de till Dying Light som spelarmodell respektive tvåhandsvapen. Ladda ner spelets nya DLC för att ta med de ikoniska Left 4 Dead-karaktärerna till Harran och få det bästa av båda världar.