Dying Light Classified Operation-paket
Stig på, agent Crane. Det är dags att lära zombierna lite hyfs. Uppdrag: Neutralisera odöda. Tid: 19.00 CET den 3 december. Status: Aktivt" Bureau Z håller på att tappa kontrollen över situationen i Harran och har inget annat val än att skicka dit sina bästa agenter. Stadens öde ligger i dina händer – du får inte misslyckas. Bli en riktig hemlig agent och byt ut din buggy mot ett fordon värdigt en hemlig agent. Byrån har gett dig tillgång till deras flaggskeppsmodell, Covert Crash, och även deras allra dödligaste och mest diskreta vapen. Lär dina fiender en läxa med Savoir Vivre – en ny käpp som andas klass. Inget är mer gentlemannamässigt än att döda zombier. Jobbar du under täckmantel? Eliminera fiender med den ljuddämpade pistolen Torn Whisper. Röjd identitet? Skjut dig ur situationen med kulsprutepistolen Soaring Death. Oavsett hur du väljer att jobba: kom ihåg att bara det bästa är bra nog för byrån. Aquila Non Capit Muscas, eller hur? Paketet innehåller: Savoir Vivre, en gentlemans käpp Torn Whisper, en ljuddämpad pistol (som inte kräver specialammunition) Soaring Death, en kulsprutepistol med ett stort magasin Hemlig agent-spelarutseende Covert Crash-buggyutseende Paketet blir tillgängligt på alla plattformar kl. 19.00 CET den 3 december.