Utforska The City som en herrelös samuraj med Ronin-paketet som släpps i tre delar som gratis DLC. Om du skaffar alla får du en hel dräkt och ett unikt svärd. Tredje delen innehåller: - Wise Katan-svärdet – ”Ditt mäktiga svärd / Dräper varje fiende / Lika snabbt som en blixt”