Utforska The City som en herrelös samuraj med Ronin-paketet som släpps i tre delar som gratis DLC. Om du skaffar alla får du en hel dräkt och ett unikt svärd. Första delen innehåller: - Survivor's Handcrafted Jacket – Designad för att hjälpa dig ligga lågt. - Survivor's Handcrafted Breeches – Noggrant utformade för att låta dig röra dig obehindrat. - Survivor's Handcrafted Trainers – Smyg försiktigt med de här bekväma skorna.