Dying Light 2 Stay Human: Rahim Bundle
Föreställ dig hur livet skulle ha sett ut för Rahim utanför Harran. Leta resurser på Villedors gator som den gladlynta löparen eller bli livlös i hans särskilda Infected-variantdräkt. Se till att behålla lugnet när du avvärjer horder med hackan som blivit modifierad för att orsaka eldskada och utforska från ovan som ett proffs med en ny skärmflygare som lyser i mörkret. Det är dags för de ursprungliga löparna att visa Nightrunners hur det verkligen går till. Paketet innehåller: Rahims dräkt: ”Vet du varför löparna riskerar livet? För folk som du.” Hacka: Användes en gång i tiden av gruvarbetare för att krossa stenar, men nu används den för att krossa infekterade. Rahims paraglider: om Rahim såg dig flyga med den här skulle han säga: ”Inte illa… för en nybörjare!” Rahims Viral-dräkt: ”När man väl börjat springa får man inte sakta ner. Om man stannar där ute är man förmodligen död.”