Dying Light 2 Stay Human: Dying Laugh Bundle
Vissa clowner är sugna på våld, och det verkar som om den här har rymt från sin cirkus. Han är ute efter blod med ett brådskande behov av att uppfylla sina mest grymma fantasier. Lyckligtvis för honom finns det tillräckligt med monsterskallar för alla i staden. Bli en fånig men oförutsägbar bråkmakare som sätter dråp i det dråpliga. Ta på dig en läskig mördarclownmask och -kostym. Sätt upp en oförglömlig show för de stackars offren som måste bevittna den på nära håll. Måla näsor röda genom att släppa loss Dying Laugh-vapnet som skapar vågor av skratt för varje träff. Ta Dying Laugh-fallskärmen på en resa från scen till scen och överraska ofrivilliga gäster. Låt dessa föremål hjälpa till att spela ett perfekt spratt som aldrig blir gammalt. I en värld där man ständigt kämpar för livet kan alla behöva muntras upp när allt kommer omkring. Paketet innehåller: Dying Laugh-vapnet – visa dina fiender att inte bara dina skämt är slagkraftiga. Dying Laugh – en så skräckinjagande dräkt är inget att skämta med. Dying Laugh-fallskärmen – ett unikt utseende för fallskärmen. Få se om den som skrattar bäst skrattar sist.