Dying Light 2: Stay Human - Chicken Bundle
Bli en unik arg fågel. Det är dags att vifta på stjärtfjädern och visa vem som bestämmer i staden. Som en orädd höna är det ditt uppdrag att knäcka några ruttna ägg. Använd en klo som kan hugga dina fiender tills de blir slarvsylta. Om någon vågar ifrågasätta din flygförmåga är det bara att motbevisa dem genom att flyga iväg på en fjäderlätt skärmflygare. Paketet innehåller: Rooster Suit – bär den här dräkten för att få dina fiender att springa runt i rädsla som yra höns! Chicken Claw – hugg, riv och strimla dina fiender som den stolta tupp du är och låt dina fiender förblöda! Chicken Wing – varför hoppade hönan från taket? För att flyga med det nya skärmflygarutseendet, förstås.