Techland Action och äventyrRollspel
Återställ lag och ordning i The City och se till att alla följer reglerna med Authority-paketet som släpps i tre delar som gratis DLC. Om du skaffar alla får du en hel dräkt och en unik hammare. Tredje delen innehåller: - Authority-tvåhandshammare – Följer man inte reglerna får man smaka på den här.