Återställ lag och ordning i The City och se till att alla följer reglerna med Authority-paketet som släpps i tre delar som gratis DLC. Om du skaffar alla får du en hel dräkt och en unik hammare. Första delen innehåller: - Intimidating Jacket – Sätt på dig den här jackan och kämpa för rättvisa! - Intimidating Cargo Pants – Här kan du förvara allt du behöver för att upprätthålla lag och ordning. - Intimidating High – Stå upp för rättvisa med de här unika sportskorna.