Dungeons & Dragons
Upplev en dramatisk berättelse i Minecrafts Dungeons & Dragons-DLC. Utforska ikoniska platser i Forgotten Realms som Icewind Dale och Candlekeep, slåss mot beholders, mimics och fler därtill. Välj klass, lås upp klassiska trollformler och kraftfulla förmågor för att undkomma knipor. Din berättelse väntar!