Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara
Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara kombinerar två tidlösa D&D-arkadklassiker – Tower of Doom och Shadow over Mystara – i ett paket. Kämpa dig genom ett rikt fantasy-universum med nya funktioner, inklusive HD-bilder, co-op-läge för 4 spelare online med "drop-in/drop-out"-funktion, anpassbara husregler, topplistor och massor av extramaterial.