Drive On Moscow
Drive on Moscow: War in the Snow är ett strategispel från de prisbelönta skaparna bakom Battle of the Bulge som låter dig föra befäl över en av andra världskrigets huvudstrider! Försvara fosterlandet som sovjeterna, eller led en vågad offensiv för att belägra Sovjetunionens huvudstad som axelmakterna. Som befälhavare är det ditt uppdrag att styra trupperna över en detaljerad kampanjkarta, erövra territorium och planera strategier. Du måste övervinna din motståndare, stora avstånd och extremt väder för att stå som segrare. Genom det taktiskt turordningsbaserade systemet aktiverar du enskilda sektorer, men var noga med vad du väljer, för tid och timing är avgörande för att vinna kampanjen.