DRIFTCE Toyota Supra MK5 DLC
Fyll på garaget med ännu en legendarisk bil: Toyota Supra MK5. Toyota Supra MK5 – en av driftvärldens mest älskade bilar – finns nu i DRIFTCE! Toyota Supra MK5 är 70-talslegendens återkomst i modern form. De första exemplaren lämnade fabriken 2019 med en B58-motor på 3 liter och 6 cylindrar som producerar 340 hk och 500 Nm. Likt den föregående modellen är femte generationens Supra en bra grund för modifikationer av alla slag. Ta din nya Toyota Supra MK5 till garaget, anpassa den och gör ändringar i konfigurationen efter din körstil. Visa upp dina driftförmågor, överträffa dig själv och lämna motståndet i stoftet!