DreamWorks Drakryttarna: Legenden om de nio rikena
Släpp lös din inre drake och flyg bortom den dolda världen för att rädda Dunders familj och drakrikena! Känn vinden i fjällen när du flyger fram genom de outforskade rikena. Bekämpa de fiender och enorma drakbossar som står i din väg med din svans, din hastighet och dina klor. Gör Dunder och hans vänner till de ultimata drakhjältarna genom att låsa upp nya förmågor och krafter. Du är den enda som kan skapa fred i rikena. Tänd elden i ditt bröst och sikta mot skyarna – alla drakars framtid vilar på dig!