Draw a Stickman: EPIC - Friend's Journey DLC
Draw a Stickman: EPIC för Xbox One - Vännens Resa DLC ** Vinnare av 5 Webby Awards - Draw a Stickman Franchise ** ** Spelat över 100 miljoner gånger över hela världen ** Vännen kidnappades av Zarp när du var ute på ett episkt äventyr! Men vad hände med honom!? Nu är det dags att ta reda på det, för mysteriet är upplåst! Kliv in i Friend’s Journey och ta dig an tio helt nya nivåer i Vännens uppdrag på andra sidan! Ge dig ut på ännu ett nytt farligt uppdrag där du får ta dig an välbekanta varelser såsom drakar, zombier och troll. Men håll även utkik efter nya skurkar i nya områden! Kanske pirater lurar på en hemsökt ö, och plötsligt kan du befinna dig högt, högt uppe bland molnen! Akta dig för lava på vägen! Klara utmaningen och hitta de gömda kartdelarna så kommer du snart återförenas med Stickman! Än en gång är du konstnären som använder kraften från Kinect för att rita skapelser som kommer till liv i det här omväxlande äventyret! Styr Vännen på hans egen väg och använd din fantasi för att förverkliga strategier och animera lösningar på pussel och hinder! INNEHÅLL - Utforska tio nya nivåer, fyllda av skurkar, pussel och utmaningar! - Klara alla nya prestationer! - Hitta alla 9 kartdelarna för att låsa upp den sista bossnivån! - Använd flera olika penntyper för att skapa och animera lösningar för att övervinna hinder: *Eldpenna *Molnpenna *Nyckelpenna *Yxpenna *Ispenna *Pansarpenna Försjunk i denna magiska teckningsupplevelse som tar dig med på ännu en otrolig resa av episka proportioner. Förena din kreativitet med Kinect i det första DLC:t för Draw a Stickman: Epic, Friend’s Journey, exklusivt för Xbox One!