Dragracingpaketet
Sätt din reaktionsförmåga på prov och tryck gasen i botten i detta nya spelläge som du får om du laddar ned dragracingpaketet! Få 3 smärtsamt snabba, specialbyggda dragracingbilar, ett nytt dragracingmästerskap i enspelarläget och 3 dragracingbanor på platser från GRID Autosport.