Dragon Ball Z: Resurrection of "F"-paket
Helt nytt innehåll från filmen Dragon Ball Z: Resurrection of "F". Få tre nya karaktärer: Golden Frieza, SSGSS Vegeta och SSGSS Goku. Det här paketet innehåller även den första karaktären som skapats av Akira Toriyama: Jaco. Innehåller även: 5 parallelluppdrag 2 mästare 8 mästaruppdrag 14 tekniker 1 tillbehör 7 Z-själar Och kostympaketet Sköldpaddseremiten.