DRAGON BALL Z: KAKAROT - TRUNKS - THE WARRIOR OF HOPE
Upplev den hårdaste striden i Trunks liv i en desperat värld i den här nya handlingen! Goku har dött av viruset i hjärtat och världen har ödelagts av androiderna. De överlevande krigarna, Trunks och Gohan, kämpar för att skydda planeten. DLC:t innehåller: - Ny handling - Nya superattacker - Nya Soul Emblems - Annat TRUNKS - THE WARRIOR OF HOPE går att spela utan att klara huvudhandlingen.