DRAGON BALL Z: KAKAROT -BARDOCK- Alone Against Fate
Upplev berättelsen om Gokus far Bardock som kämpade ensam mot sitt öde i den här nya berättelsen! Det här är berättelsen om en person som stod ensam mot universums avskum. Bardock, en krigare från Saiyan-rasen, tillbringade sin tid med att invadera planeter med sina soldatkamrater. Men en händelse på planeten Kanassa gjorde att han blev medveten om en katastrof på väg att drabba hans hemvärld, planeten Vegeta. Det nedladdningsbara innehållet inkluderar: - Ny berättelse - Nya superattacker - Nya själemblem - Annat *BARDOCK- Alone Against Fate går att spela utan att klara huvudhandlingen.