DRAGON BALL Z: KAKAROT A Competitive Party with Friends
Obs! Den här delberättelsen finns tillgänglig efter kapitel 3: Cell Saga Episode 2. Gör att du kan spela "A Competitive Party with Friends", en delberättelse som handlar om Goku och hans vänner!