Dragon Ball Xenoverse GT PACK 2 (+ Mira och Towa)
Stanna längre i Dragon Ball Xenoverses unika universum med DLC GT Pack 2 (+ Mira och Towa): -Fyra spelbara karaktärer (Eis Shenron, Nuova Shenron, Towa och Mira) - Avsnitt och parallelluppdrag - Mästare (Pan) och mästaruppdrag - Färdigheter, kostymer och tillbehör - Z-själar Med detta innehåll kan du få ut mer av berättelsen i Dragon Ball GT genom enbart spelet eller med andra spelare i Toki Toki City.