DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Legend Patrol Pack
Med det här paketet kan du personligen uppleva Time Patrol-huvudberättelsen från DRAGON BALL Xenoverse. Det här jättestora paketet har också innehåll från GT-storyn.