Starter Pack innehåller följande: - 1 500 TP Tokens - Device Card TP Tokens är valuta i spelet som du kan byta ut mot olika föremål i Shop och Spirit Siphon. Device Card är ett föremål som byts ut mot en anordning som gör att du kan prova färdigheter. *Det här föremålet finns tillgängligt under begränsad tid från 2025-02-26 till 2025-07-30, med förbehåll för ändring. *Den här produkten går endast att köpa en gång per konto och återbetalas inte. *Device Card tilldelas automatiskt via meddelanden i spelet efter köp.