TP Token Special Bonus innehåller följande: - 7 000 TP Tokens TP Tokens är valuta i spelet som du kan byta ut mot olika föremål i Shop och Spirit Siphon. *Det här föremålet finns tillgängligt under begränsad tid från 2024-11-20 till 2025-02-11, med förbehåll för ändring. *Den här produkten går endast att köpa en gång per konto och återbetalas inte.