DRAGON BALL: Sparking! ZERO Ultimate Edition Bonus
Bonusen för DRAGON BALL: Sparking! ZERO Ultimate Edition gör att du kan framkalla Super Shenron för att bevilja önskningar för föremål som eller zeni eller att låsa upp spelbara karaktärer. *Du kan framkalla Super Shenron oavsett hur många Super Dragon Balls du äger vid användningstillfället.