DRAGON BALL FighterZ - SSGSS Lobby Avatars
Är du ute efter ett sätt att skryta med ett nytt anpassat föremål? I så fall är de här exklusiva lobbyavatarerna gjorda för dig! Med deras bländande aura lär SSGSS Goku och SSGSS Vegeta att få dig att stå ut från mängden i onlinelobbyn! Kräver spelet DRAGON BALL FighterZ som säljs separat.