Double-O Yuri - Awesomenauts Assemble! Kostym
Detta innehåll kommer att låsa upp en kostym för Yuri i Awesomenauts Assemble! Har du inte låst upp denna karaktär än blir den automatiskt upplåst vid köp av denna kostym.