DOOM Eternal: Year One Pass (Add On)
Du räddade mänskligheten från att utplånas, men det hade sitt pris. Khan Maykrs död skapade ett maktvakuum i kosmos som hotar hela universum. Du måste nu rätta till detta i DOOM Eternal: The Ancient Gods. Year One Pass innehåller två kampanjexpansioner: The Ancient Gods – Del ett och The Ancient Gods – Del två. The Ancient Gods – Del ett Helvetets legioner har invaderat himlen och hotar att sprida sig till andra dimensioner. Kämpa dig tillbaka till Urdak och avgör kosmos öde. Ditt uppdrag är nu ditt eget. The Ancient Gods – Del två Du förnekade gudarna och väckte en uråldrig ondska. Nu måste du samla de skingrade Sentinel-arméerna, belägra Helvetets sista fäste, slå dig igenom fästningens väggar och möta Dark Lord i egen hög person. Universums själ står på spel.