Don't Starve: Hamlet Console Edition
I Don’t Starve: Hamlet Console Edition upptäcker Wilson en bortglömd stad med aristokratiska grismän i en illavarslande tropisk djungel. Kan du anpassa dig till detta samhälle? Kan du vinna ära och rikedom genom att hitta förlorade reliker? Kommer du att uthärda Aporkalypse? Nyckelegenskaper -Återanpassa dig till livet i staden: Besök butiker och byteshandla med grisinvånarna. Köp och renovera ditt eget hem. -Bege dig in i uråldriga ruiner: Utforska en antik griscivilisation fylld av fällor och prova på skattjakt. -Utforska nya områden: Upptäck hemligheterna med nytt djurliv och årstider. -Skapa och experimentera med nya föremål: Hitta nya ingredienser och recept för att lösa nya problem. Tre nya karaktärer -Wilba: Prinsessan Wilba, dotter till drottning Malfalfa, är älskad av folket. Om hon bara hade velat ha jobbet. -Wormwood: Vem vet var denna naturvarelse kommer från, men du kommer nog att börja gilla honom. -Wheeler: En modig aeronaut vars senaste äventyr blåst ur kurs.