Don Bradman Cricket 17
Don Bradman Cricket 17 med ett nytt revolutionerande styrsystem levererar den bästa batting, bowling och fielding-upplevelsen genom att ge dig en ännu högre nivå av variation och precision av spelet. Slå som ett proffs med de nya skotten, helicopter, reversed sweep och scoop. Stump din motståndare genom att blanda dina snabba deliveries med leg-cutters, off-cutters och cross-seams eller kör med spin deliveries inklusive doosra eller flipper. Förbättrad fielding, nu innehåller den slides och tap backs inom gränserna, plus relaykast. Deep Career-läge som ger dig möjlighet att välja mellan ett proffs eller en rookie som just har börjat med klubbcricket. Led ditt internationella lag till toppen av världsrankningen. Första klassens cricketspelare fångade i Motion Capture, inklusive kvinnliga spelare för första gången i alla spellägen. Världens första stadion- och logotyp-skapare som låter dig anpassa och dela din spelupplevelse. Ladda ner och spela med tusentals gemensamt skapade spelare, lag, stadion och logotyper.