Dödsriket
Bege dig ner i dödsriket genom en nyupptäckt portal och leta upp det mystiska vakttornet som bevakas av de svarta seraferna. Det här paketet innehåller fyra nya uppdrag som utspelar sig i Ancarias dödsrike.