DOA6-set med föränderliga ninjadräkter
Ett set med föränderliga ninjadräkter till 26 karaktärer. Den här dräktens design förändras när vissa villkor uppfylls i strid. Karaktärer: Zack, Tina, Jann Lee, Hayabusa, Kasumi, Helena, Bass, Kokoro, Hayate, Leifang, Ayane, Eliot, La Mariposa, Brad Wong, Christie, Hitomi, Bayman, Rig, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, Raidou, Diego, NiCO, Phase 4. Obs! - Den här produkten ingår i Season Pass 2. Köp inte samma innehåll två gånger. - Produkterna i detta set kan även köpas separat. Köp inte samma innehåll två gånger. - Du måste installera den senaste uppdateringen innan du kan använda innehållet. - Du måste köpa den relaterade karaktären innan du kan använda innehållet.