DOA5LR Rodeokostymer
Detta är ett paket med originella västernkostymer för karaktärerna i DOA5LR. Det finns 17 kostymer för 17 kvinnliga karaktärer. I detta paket finns kostymer till: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka och Naotora Ii. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll. *Du måste äga motsvarande karaktär för att använda detta innehåll.