DOA5LR - Överklasskostymer
Detta är ett paket med överklasskostymer för karaktärerna i DOA5LR, med perfekta helgplagg för unga damer! Detta paket innehåller alla 17 överklasskostymer. Att köpa dem i ett paket är billigare än att köpa kostymerna var för sig. I detta paket finns kostymer till: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka och Naotora Ii. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll. *Du måste köpa de nödvändiga karaktärerna innan du kan använda detta innehåll.