DOA5LR Överklasskostym - Phase 4
En kostym för Phase 4, med ett helgplagg för en ung dam. *Denna kostym för Phase 4 ingår även i det kompletta paketet som innehåller 17 kostymer. Köp inte både det kompletta paketet och det separata innehållet. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll. *En kostnadsfri nedladdning av Kostymkatalog LR41 för DOA5LR krävs. *Du måste köpa den relaterade karaktären innan du kan använda detta innehåll.