DOA5LR Nya kämpar + Debutkostymer
Ladda ner detta för att använda karaktärerna Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Raidou, och Honoka i Dead or Alive 5 Last Round, samt alla deras debutkostymer (totalt 20 kostymer). *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda kostymerna. *Raidou har inget paket med debutkostymer.