DOA5LR Ninjakostymer 2015
Dödliga nya ninjakläder för Dead or Alive-seriens ursprungliga ninjor. I detta paket finns en kostym vardera till Kasumi, Ayane, Hayabusa och Hayate. *Detta paket delades tidigare ut gratis hos vissa återförsäljare vid köp av DOA5LR. Var försiktig så att du inte köper kostymer som du redan äger. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda kostymerna.