DOA5LR Ninja 2015 Hayabusa
Dödliga nya ninjakläder för Dead or Alive-seriens ursprungliga ninjor. *Denna kostym delades tidigare ut gratis hos vissa återförsäljare vid köp av DOA5LR. Var försiktig så att du inte köper innehåll som du redan äger. *Denna kostym ingår i paketet Ninjakostymer 2015. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda kostymen. *En kostnadsfri nedladdning av Kostymkatalog LR01 krävs.