DOA5LR Naotora Ii + Debutkostymer
Med blixtsnabba sparkar kastar sig Naotora Ii in i leken! Dessa gästkostymer kombinerar Samurai Warriors action med fightingunderhållningen i Dead or Alive 5 Last Round. Besegra de starkaste kämparna för att hedra li-klanen! Naotora Ii ansluter till Dead or Alive 5 Last Round som en spelbar karaktär! Ladda ner detta för att använda Naotora Ii i Dead or Alive 5 Last Round och Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters. Detta paket innehåller även de fem kostymerna från Naotora Iis debutkostymer. Kostymer som ingår: - Tomtens hjälpreda - Cheerleader - Sköterska - Maid - Sexig bunny *Detta innehåll ingår i New Costume Pass 3 + Karaktär. Innehållet som ingår i paketet kanske även kommer att gå att köpa separat. Köp inte både separat innehåll och innehållspaket. *Denna karaktär kanske erbjuds som ett gratistest under en begränsad tid i framtiden. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll.