DOA5LR Mikokostymer
Detta är ett paket med originella kostymer för karaktärerna i DOA5LR, baserade på traditionella mikokläder. Det innehåller 17 kostymer till 17 karaktärer. Det är billigare att köpa kostymerna som ett paket än att köpa dem separat. I detta paket finns kostymer till: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka och Naotora Ii. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll. *Du måste köpa de nödvändiga karaktärerna innan du kan använda detta innehåll.