DOA5LR Kostymkatalog LR43
Denna kostnadsfria nedladdning behövs för att använda följande innehåll till Dead or Alive 5 Last Round. Innehåll som ingår: "Förföriska mandarinklänningar" *Kostymerna kan inte användas med enbart denna nedladdning. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll.