DOA5LR Kostymkatalog LR25
Denna kostnadsfria nedladdning behövs för att använda följande innehåll till Dead or Alive 5 Last Round. Innehåll som ingår: Alla hjärtans dag-kostymer Kostymer till följande karaktärer ingår: Marie Rose, Honoka, Leifang, Hitomi, Kokoro, Phase 4, Helena, Christie, Sarah, Alpha‐152, Jann Lee, Ein, Zack, Rig, Jacky, Bayman och Leon. *Kostymerna kan inte användas med enbart denna nedladdning. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll.