DOA5LR Kostymkatalog LR15
Denna kostnadsfria nedladdning behövs för att använda de utstöttas rustning av Tamiki Wakaki i Dead or Alive 5 Last Round. *Kostymerna kan inte användas med enbart denna nedladdning. *Installera den senaste titeluppdateringen för att använda detta innehåll.