DOA5LR Kostymkatalog LR12
Denna kostnadsfria nedladdning behövs för att använda kostymen av Tamiki Wakaki i Dead or Alive 5 Last Round: *Kostymerna kan inte användas med enbart denna nedladdning. *Installera den senaste titeluppdateringen för att använda detta innehåll.