DOA5LR Kostymkatalog LR11
Denna kostnadsfria nedladdning behövs för att använda Honokas hemliga agentkostym i Dead or Alive 5 Last Round (endast tillgänglig för de som köper DOA5LR New Costume Pass 2). *Kostymen kan inte användas med enbart denna nedladdning. *Installera den senaste titeluppdateringen för att använda detta innehåll.