DOA5LR Kostymkatalog 2
Denna kostnadsfria nedladdning behövs för att använda karaktären Honoka i Dead or Alive 5 Last Round samt följande av hennes kostymer: ・Tomtens hjälpreda ・Cheerleader ・Sexig bunny ・Sköterska ・Maid *Kostymerna kan inte användas med enbart denna nedladdning. *Installera den senaste titeluppdateringen för att använda detta innehåll.