DOA5LR Honokas debutkostymer
Få fem kostymer till Honoka! Innehåller kostymerna Tomtens hjälpreda, Cheerleader, Sexig bunny, Sköterska och Maid för Honoka. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda kostymerna.