DOA5LR Hayates ultimata innehåll
Inkluderar följande 3 kostymer för Hayate: ・Halloween 2013 ・Halloween 2014 ・Jul *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda kostymerna. *Var försiktig så att du inte köper kostymer som du redan äger från DOA5U.