DOA5LR - Halloweenkostym 2014 Ayane
Bus eller godis! Detta är 2014 års Halloweenkostym för Ayane! Obs: *Det finns även ett paket till specialpris som innehåller alla Halloweenkostymer för de 31 karaktärerna, inklusive Ayane! *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda kostymerna.